Friday, March 9, 2012

Alhamdulillah :-')

Assalamualaikum and hi guys *lelambai*. Just fr information, this is my old blog. I tried to delete blog ni but I just can't. Cuma delete the older posts. Benda dah lama kan... so I deleted those posts. Since this is my old blog,me terasa malas nak tukar design. Tak omeyy kan? Aku cuma malas nak mintak tolong orang edit blog ni. Just now viewed Erin's blog, aaaaaa so jealous. Blog dia omeyy je :( Ahhhh sokayy, ni pun dah cukup kehkeh*joget kiri joget kanan*. So guys, aku cuma nak bagitahu... I'm madly in love with Muhammad Daniel Hamshar! His smile melts me so bad, the way he called me "sayang", his random texts made my day. Ahhhh semua okay semua! Thank you love :'> Thanks fr everything you've done. I love everything about you, Daniel. Okay guys, meh nak story story sikit. Daripada aku mengutuk/menghina orang lain, lebih baik aku cerita pasal Daniel. Kan?


That night, 6 Feb tak silap aku. Aku follow dia ni kat Twitter. Sebelum ni aku memang dah pernah jumpa dia kat KB Mall. Tapi aku tak pernah tegur dia. Malu hikhik :p So malam tu dia mention aku. Tuhan je tahu perasaan aku masa tu. To be honest kan, aku memang dah lama suka dia ni *egoku bercucuran jatuh di atas tangga*. Aaaa okay abaikan. Dia mention ite, ite mention dia until dia ajak skype. Aaaaa apakah ini?!!!?? So lepas tu kitaorang skype tiba tiba.....*tuuuupp*..dia offline. Kure aja mu niiiii!!! 2 mins later..dia cakap dia malu and that's why dia offline. Dalam hati aku..^%*$&%^*$asdfghjkl. Tuhan je tahu apa yang aku rasakan masa tu. Aaaa. Okay abaikan. Then he said: "Orang orang tua cakap mula mula memang malu malu macam ni" <--- Banyaknya kata ganda hahahahah xp So aku apa lagi an...rt je la. Lepas tu dia cakap nak tidur dah...aku rasa dia dah lama tahan mengantuk tu. Hahahaha padan muka kau! Dia off macam tu je..*patah hatiku*


The next night *eh ada ke macam tu?* hahaha...dia mention aku pulak woiii!!! 20 mins later kot..dia hit aku dekat cb hehehe. Bahagianya ite. Then dia cakap "Iya, dm number phone. Memerlukannya". And I was like OMG OMG OMG. Is it true?!?!?!!?!? 15 min kemudian aku dm je la kan. Senanye aku malu hahahahahha kbye. Dia cakap dia takde credit, so dia suruh aku misscall. Aku misscall then aku sent a text msg to him.."Pergi tidur sekarang!!!!" <--- Lebih kurang macam tu la. 2 mins later dia reply "Hee ok syg. Take care tau. Kbye". JANGAN TANYA AKU RASA APA SEBAB AKU MEMANG DAH JATUH HATI. Muahahahahah malu ah ite ceni. 


The next day, dia text aku wehhh. Masa tu aku baru balik sekolah. Then aku tengok ada msg!! Aku dah agak dah...A whole day aku text dengan dia je. Memang aku berbunga bunga hahahah. Then about 7 he asked me, "Syg, apa hubungan kita sekarang ni?" For the second time, I was like OMG OMG OMG!!!! Apa aku nak cakap ni??!?!! Aku taknak bagitau aku cakap apa..biarlah rahsia kuikui :3 After that dia cakap, "Now kita sepasang kekasih, okay syg?" Brb I'm gonna terjun that higest tower. Hohoho :x Okay, since jari aku dah letih sangat dah ni, I should end my story now. Heheheh bye guys! xx



No comments:

Post a Comment