Tuesday, March 13, 2012

Madly missing them.

Assalamualaikum. Hai! I miss my girls so much. Dah 6 hari tak jumpa kan? Nak jumpa diorang sangat. Tapi bila? Actually kitaorang nak sleepover dekat pcb but we can't make it sebab semua tak boleh pergi. Dah lama aku tak rasa suasana pantai dengan diaorang. So after we had a discussion, we decided nak celebrate dekat rumah birthday girl je..tapi sadly birthday girl tak ajak aku. Kiranya aku ni uninvited la kan? Takpe takpe *lapairmata*. Tadi masa aku tengah beli barang, I got a phone call from Farah. She said she missed me a lot. Well baby, I miss you even more. Lately aku rasa macam ada benda yang hilang je..and benda tu ialah my girls. Farah, Reyna, Amalyn (birthday girl), Erin, Alysha, Sarah, Ainun, Shue, Syasya. They're are my super duper girlfriends. Bila aku sedih, I know and I believe they can't stand watching me that way. Mesti diaorang pujuk/sejukkan aku. Thanks weh! :') *AKU SAYE SEK MU*. Birthday girl banyak sangat sombong dengan aku. Tapi takpe, just wait an see nanti birthday kau aku nak ajar kau cukup cukup, Amalyn! Hahahaha. So guys, aku cuma nak cakap aku memang sayangkan diaorang. Thank you Allah fr sending me them to me. Hope our friendship will never end. I love you guys :** xx 


p/s: Nak letak gambar diaorang but I just can't make it :( Sorry guys. xx



No comments:

Post a Comment