Tuesday, March 13, 2012

FOREVER.

Nur Farah Izzati Azmin - The one who always help me to solve the problems. Dia rela sakit demi kawan kawan. She's so pretty nway hehe :3
Nur Qamarina Asri - The one who always cheers me up. Dia selalu buat aku rasa dihargai. She's so pendek and also beautiful! Kihkih :B
Siti Noramalin Che Mohd Asemari - The one who always cares about me. Kalau ada dia, memang aku tak boleh duduk diam. Dia dah macam kakak sulung aku! Hahaha. She's hot and she's my teddy bear :D
Nur Shuhadah Ismail  - The one who always make me laugh like crazy. Kalau duduk dengan dia, memang aku gelak sampai nak mati. She's so damn cute! Putih gebu hohoho~ 
Syasya Hanim Sakri - The one who always "diam", but I love to share my problems with her. She's so understanding friend. She's my only "amoii" hehe. She's so sepet -----.-----
Ezreen Syafika Afandi  - The one who always make me wanna "cubit cubit" macam nak gila. Dia selalu buat aku gelak even aku tengah sedih. Dia memang faham aku, totally faham aku. I don't know why, tapi aku suka share stories with her. She's our kekek. She's so damn gojes! Heheh :-D
Syarifah Alysha Syed Abdul Rahman - The one who always 'manja" with me. Im her mommy. Dia comel. Tolong jangan sakiti dia. Hehe. Dia baik, dia lawa macam aku. Hihi. 
Ainun Nadhirah Che Ibrahim & Siti Sarah Rahimah Mohd Yasir - They're so unexpected! Buat sesuatu tak bagitahu aku. Ish. But nvm, I love them so much hehe. They're so pretty & comel macam aku :B 


I don't know what they've done to me, but I love my girls so much! We'll keep this friendship forever :') 

No comments:

Post a Comment