Monday, March 19, 2012

Too fast.


Assalamualaikum. Wahh. Semua dah start sekolah dah kan? *sigh* Awalnya. Tak sangka cepat betul masa berlalu. Cuti seminggu rasa macam 2 3 hari je. Take home test wajib ada. Aku sempat siapkan sikit je. Jangan marah, cikgu hehehe. So thanks baby fr spending most of your time with me! I love you so much baby. Dia teman aku pergi mall, nak beli buku buku je pun and aku rasa dia tak perlu ikut aku pun kan? :p Heheh thank you so much love. Hmmm. Kenapa kadang kadang aku terasa aku jauh sangat dari dia? Kenapa Ya Allah. Hmm. I just don't know why, tapi I have to say that I love him so much. SO MUCH. There's nothing can describe these feelings. 

Banyak sangat peristiwa yang berlaku sepanjang cuti 1 minggu. Aku tak boleh ingat semua sekali. But I have to say that I just wanna spend my time with my babygirls and Daniel. Tapi semua busy dengan event masing masing. Sad life sobs. Eh jap 15 Mac birthday Amalyn kan? Omg omg omg. So sayang, happy birthday to you! May your life filled with full happiness and may Allah bless you! And...I love you, kawan :) Aku tak tahu nak bagi hadiah apa kat dia hmm. Eh result spm hari rabu kan? Rabu this week? LOLOLO. Cepat sangat :O Takut k. Tumpang sekaki hehehe. K abaikan. Since dah pukul 1025 pm, aku nak siapkan tht psv aku. Kena warnakan je. "Cintailah Sungai Kita". Omey tak omey tak? Hekhek kbye :B xx

p/s : Baby I need you now!! :(( 

No comments:

Post a Comment